Ȋ.S. “Combinatul Poligrafic din Chișinău” desfășoară concursul de oferte privind achiziţionarea serviciilor de pază fizică a obiectivelor și valorilor materiale.
Paza fizică urmează a fi organizată ȋn felul următor:
Preţurile propuse nu trebuie să conţină TVA.
Ofertanţii (instituţiile/ȋntreprinderile de stat) autorizaţi ȋn domeniul prestării serviciilor de pază fizică depun cererile de ofertă pe suport de hârtie ȋn plic sigilat ȋn adresa Ȋ.S. “Combinatul Poligrafic din Chișinău”: str. Mitropolit Petru Movilă, 35, mun. Chișinău, iar ȋn caz de imposibilitate - ȋn mod electronic ȋn formar “pdf” pe adresa de email: “This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.” până la data de 17 octombrie 2023, ora 10:00.
La Mulți Ani Combinatul Poligrafic din Chisinău!
La acest popas aniversar de toamnă aurie, cu miros de gutui și crizanteme
adresez un sincer –
“Mulțumesc” tuturor veteranilor care au stat la baza constituirii și dezvoltării
întreprinderii,
“Mulțumesc” tinerei generații care a preluat ștafeta și continuă să înscrie
rezultate frumoase în activitatea zi de zi,
“Mulțumesc” tuturor partenerilor și clienților noștri pentru încredere și susținere!
Să avem parte de încă multe toamne aniversare și performanțe ale Combinatului Poligrafic din Chișinău!
Victoria BAXANEAN, Administrator interimar
Î.S. “Combinatul Poligrafic din Chișinău”, IDNO 1002600002449, anunță pe data de 11.09.2023, ora 14.00, pe adresa: str. P.Movilă 35б m.Chişinău, desfășurarea licitației privind achiziționarea serviciilor de efectuare a auditului situațiilor financiare a întreprinderii pentru anul 2023.
Oferta va fi elaborată conform structurii și prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 875/2015. Ofertele depuse în termenul stabilit, vor fi înregistrate la Î.S. “Combinatul Poligrafic din Chișinău”, ulterior vor fi transmise spre a fi deschise, evaluate și selectate de către Consiliul de Administrație al Î.S. “Combinatul Poligrafic din Chișinău”.
Se solicită prezentarea ofertei de participare la concurs pe blanchetă cu antet a societății de audit în limba română, cu număr și dată de ieșire, care va avea următorul conținut: denumirea și sediul entității de audit, telefoanele de contact, poșta electronică, datele bancare, descrierea succintă a activității entității de audit, cu prezentarea experienței auditorilor angajați; numărul misiunilor de audit și tipurile de entități auditate pentru ultima perioadă de gestiune, precum și, după caz, suma pagubelor materiale cauzate acestora; perioada de efectuare a auditului, cu respectarea termenelor indicate de către entitate; termenul de prezentare a raportului auditorului; numărul minim al auditorilor care vor efectua auditul obligatoriu al situațiilor financiare anuale; modul de asigurare a riscului de audit, conform prevederilor art. 26 al Legii nr. 271/2017; onorariul de audit; semnătura conducătorului.
La ofertă se va anexa copia de pe licența valabilă pentru desfășurarea activității de audit. Oferta comercială va fi prezentată în monedă națională (lei) în două variante, fără TVA și cu includerea a TVA. Câștigător va fi desemnat operatorul economic, care va corespunde tuturor cerințelor prevăzute în Caietul de sarcini.
Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: Cel mai mic preț.
Termenul limită de depunere a cererii de ofertă este 05.09.2023, ora 10:00 informații suplimentare referitor la modul de desfășurare a licitației și de familiarizare cu Сaietul de sarcini pot fi solicitate pe adresa: str. Petru Movilă 35, or. Chișinău, de luni până vineri, între orele 08.00 și 16.00 tel.: 022 24-04-16 și/sau la adresa de email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..